суботу, 23 жовтня 2021 р.

Критерії оцінювання (розв'язування задач)

Критерії оцінювання  рівня вмінь використовувати теоретичні знання для розв'язування задач з фізики                                                                      

                                             
Початковий рівень  (1 - 3 б)

 У  1. Учень уміє розрізняти фізичні величини.

2.   2. Учень уміє розрізняти фізичні величини, одиниці вимірювання з даної теми, записує скорочено умову задачі.

3.    3. Учень уміє розрізняти фізичні величини, одиниці вимірювання з даної теми, розв'язувати задачі з допомогою вчителя лише на відтворення основних формул; здійснювати найпростіші математичні дії.                                                                           

                       Середній рівень (4 - 6 б)

4. Учень розв'язує типові задачі та виконує вправи на одну дію (за зразком).

5. Учень розв'язує типові задачі та виконує вправи на одну-дві дії (за зразком), допускає помилки.

6. Учень розв'язує типові задачі та виконує вправи (за зразком), здійснює  математичні перетворення за допомогою додаткових джерел.

                       Достатній рівень (7 - 9 б)

7.Учень самостійно розв'язує типові задачі й виконує вправи з одної теми.

8.Учень самостійно розв'язує типові задачі й виконує вправи з одної теми, виконує перевірку розмірностей фізичних величин.

9. Учень самостійно розв'язує типові задачі, виконуючи декілька послідовних логічних кроків, здійснює перевірку розмірностей фізичних величин та правильні математичні розрахунки.

                     Високий рівень (10 - 12 б)

10.Учень самостійно розв'язує комбіновані типові задачі стандартним способом, здійснює перевірку розмірностей фізичних величин та правильні математичні розрахунки.

11.Учень самостійно розв'язує комбіновані типові задачі стандартним або оригінальним способом, обґрунтовуючи обраний спосіб розв'язку.

12. Учень самостійно розв'язує комбіновані типові задачі  оригінальним способом, розв'язує нестандартні задачі, обґрунтовуючи обраний спосіб розв'язку, оцінює вірогідність одержаних результатів.