Критерії оцінювання рівня володіння теоретичними знаннями з фізики
Рівні навчальних
досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання
навчальних досягнень |
I. Початковий |
1 |
Учень володіє навчальним матеріалом
на рівні розпізнавання явищ природи, з допомогою вчителя відповідає на
запитання, що потребують відповіді «так» чи «ні» |
2 |
Учень описує природні явища на основі
свого попереднього досвіду, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що
потребують однослівної відповіді |
|
3 |
Учень з допомогою вчителя описує
явище або його частини у зв'язаному вигляді без пояснень відповідних причин,
називає фізичні явища, розрізняє буквені позначення окремих фізичних величин |
|
II. Середній |
4 |
Учень з допомогою вчителя описує
явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних
спостереженнях чи матеріалі підручника, розповідях учителя тощо |
5 |
Учень описує явища, відтворює значну
частину навчального матеріалу, знає одиниці вимірювання окремих фізичних
величин, записує основні формули, рівняння і закони |
|
6 |
Учень може зі сторонньою допомогою
пояснювати явища, виправляти допущені неточності (власні, інших учнів),
виявляє елементарні знання основних положень (законів, понять, формул) |
|
III.
Достатній |
7 |
Учень може пояснювати явища,
виправляти допущені неточності, виявляє знання і розуміння основних положень
(законів, понять, формул, теорій) |
8 |
Учень уміє пояснювати явища,
аналізувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зі сторонньою
допомогою (вчителя, однокласників тощо) робити висновки |
|
9 |
Учень вільно володіє вивченим
матеріалом у стандартних ситуаціях, наводить приклади його практичного
застосування та аргументи на підтвердження власних думок |
|
IV. Високий |
10 |
Учень вільно володіє вивченим
матеріалом, уміло послуговується науковою термінологією, вміє опрацьовувати
наукову інформацію: знаходити нові факти, явища, ідеї, самостійно
використовувати їх відповідно до поставленої мети |
11 |
Учень на високому рівні опанував
програмовий матеріал, самостійно, у межах чинної програми, оцінює
різноманітні явища, факти, теорії, використовує здобуті знання і вміння у
нестандартних ситуаціях, поглиблює набуті знання |
|
12 |
Учень вільно володіє програмовим
матеріалом, виявляє здібності, вміє самостійно поставити мету дослідження,
вказує шляхи її реалізації, робить аналіз та висновки |