суботу, 23 жовтня 2021 р.

Критерії оцінювання (лабораторна робота)

Критерії оцінювання лабораторних робіт з фізики 

     

             Початковий рівень (1 - 3 б)
    1.     Учень демонструє вміння користуватися окремими приладами.

2.     Учень демонструє вміння користуватися окремими приладами, може скласти схему досліду лише за допомогою вчителя, виконує частину роботи.

3.     Учень демонструє вміння користуватися окремими приладами, може скласти схему досліду лише за допомогою вчителя, виконує частину роботи, порушує послідовність виконання роботи, відображену в інструкції, не робить самостійно висновки за отриманими результатами.

              Середній рівень (4 - 6 б)
4.Учень виконує роботу за зразком (інструкцією) або за допомогою вчителя.

5.Учень виконує роботу за зразком (інструкцією) або з допомогою вчителя, результат роботи учня дає можливість зробити частково правильні висновки, під час виконання роботи допущені помилки.

6.Учень виконує роботу за зразком (інструкцією) або за допомогою вчителя, результат роботи учня дає можливість зробити правильні висновки або їх частину, під час виконання роботи допущені помилки.

               Достатній рівень (7 - 9б)

7.Учень самостійно монтує необхідне обладнання, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань, робить правильні висновки.

8.Учень самостійно монтує необхідне обладнання, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань. У звіті правильно й акуратно виконує записи, таблиці, схеми, графіки, розрахунки, самостійно робить висновок.

9.Учень самостійно монтує необхідне обладнання, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань. У звіті правильно й акуратно виконує записи, таблиці, схеми, графіки, розрахунки, самостійно робить висновок та аналізує результати роботи.

             Високий рівень (10 - 12 б)

10. Учень виконує всі вимоги, передбачені для достатнього рівня, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань, робить аналіз результатів, розраховує похибки (якщо потребує завдання).

11. Учень виконує всі вимоги, передбачені для достатнього рівня, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань, робить аналіз результатів, розраховує похибки (якщо потребує завдання),виконує додаткове творче завдання.

12. Учень виконує роботу за самостійно складеним оригінальним планом або установкою, робить аналіз результатів, розраховує похибки (якщо потребує завдання), оцінює результати власної діяльності.